آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»اتومبیل»خدمات جانبی»مانیتور اندروید پرادو در پارس آپشن
مانیتور اندروید پرادو در پارس آپشن-pic1

مانیتور اندروید پرادو در پارس آپشن

تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده با کیفیت ترین مانیتور های اندروید پرادو با قیمت مناسب می باشد. مانیتور اندروید پرادو دارای صفحه نمایش ۱۳٫۶ فول اچ دی است. برای کنترل دوربین دنده عقب و جلو، سیستم سرمایشی و گرمایشی خودرو مثل وضعیت کولر و بخاری آن را بر روی صفحه نمایش می دهد. همانطور که می دانید نصب دوربین دنده عقب و جلو همچینن سنسور پارک یکی از ابزار کاربردی و لوازم جانبی خودرو هستند. که در هنگام پارک کردن یا خارج شدن از پارکینگ به شما کمک می کنند.
قابلیت های این ال سی دی به اینجا ختم نمی شود. بلکه یک سیستم پخش کننده قوی برای خودرو است تا انواع فایل های صوتی و تصویری با کیفیت بالا را پخش نماید. بخاطر مجهز بودن آن به سیستم عامل اندروید می توان تمامی اپلیکیشن های ضروری مثل تلگرام و واتس اپ را بر روی آن نصب کرد.
تیونینگ خودرو پارس آپشن با ارائه کلیه مانیتور های تویتا،مزدا،سایپا،ایران خودرو،جک،و...در خدمت شما عزیزان می باشد.
لازم به ذکر است شما با سفارش مانیتور اندروید پراد از خدمات پس از فروش ما بهره مند می شوید و نصب مانیتور خودرو شما به صورت رایگان توسط با تجربه ترین کارشناسان ما صورت می گیرد.
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مانیتور اندروید پرادو به وب سایت تیونینگ خودرو پارس آپشن رفته و با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.


آگهی دهنده: پارس آپشن
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات جانبی در تهران
آدرس: تهران-صادقیه
به روز شده در:۱۴۰۲/۸/۶
بازدید: 356 بار
ایمیل: