آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»اتومبیل»خدمات جانبی»کروز کنترل فابریک جی لی
کروز کنترل فابریک جی لی -pic1

کروز کنترل فابریک جی لی

در این سیستم امکان تثبیت سرعت خودرو در شرایط مختلف بدون استفاده از پدال گاز فراهم شده است. هنگامی که راننده، سیستم کروز کنترل را فعال می کند، کروز وظیفه تنظیم دقیق دریچه گاز را به عهده خواهد داشت و راننده میتواند پای خود را از روی پدال گاز بردارد. همچنین راننده می تواند از طریق کلید های روی سوییچ فرمان، سرعت خودرو را افزایش یا کاهش دهد. در صورتیکه راننده پدال ترمز یا کلاچ را فشار دهد، سیستم کروز قطع شده و بلافاصله کنترل سرعت خودرو در اختیار او قرار می گیرد و مشابه با شرایط عادی امکان رانندگی و هدایت خودرو مقدور می گردد.علاوه بر این سیستم کنترل سرعتی پیشنهادی این شرکت حافظه دار می باشد. در صورتی که بنا به هر دلیلی راننده توسط پدال کلاچ یا ترمز سیستم را از حالت کنترل خارج نماید آخرین سرعت تثبیت شده در حافظه، ذخیره شده و راننده می تواند با فشار دادن یک کلید به طور اتوماتیک سرعت خودرو را روی آخرین سرعت موجود در حافظه سیستم تنظیم کند. در این سیستم رنگ چراغ روی دسته کروز کنترل (سوییچ) فعال بودن سیستم را نشان می دهد.
سیستم کروز کنترل فابریک خودرو جی لی دارای سوییچ کنترلی متفاوت و بسیار زیبایی بوده که بر روی غربیلک فرمان نصب مب شود.
شایان ذکر است کلیه محصولات این شرکت کاملا" منطبق با استانداردهای خودرویی طراحی و تولید گردیده اند و ارائه این محصول بصورت انحصاری توسط این شرکت و نمایندگی های مرتبط در ایران صورت می پذیرد( کارت گارانتی 2 ساله).
مجددا یادآوری می شود که نصب این سیستم با کلیدهای کنترل فابریک انجام می پذیرد . کروز کنترل فابریک جیلی در سمت راست فرمان و به جای کلیدهای کنترل صدای سمت راست نصب می شود و در سمت چپ فرمان یک کلید کنترل صدای جدید که تمام آپشن های دو کلید قبلی را دارد جایگزین می گردد.
با نصب سیستم ، نشانگر cruise در پشت آمپر فعال می گردد. نصب کروز کنترل و راه اندازی آن برای جیلی کاملاً استاندارد بوده و هیچ گونه خطا یا اشکالی در سیستم های برقی خودرو به وجود نمی آورد.

لطفا" جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا به وب سایت ما مراجعه فرمایید.
دو سال گارانتی بدون قید و شرط


آگهی دهنده: نوتاش صنعت آریان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات جانبی در تهران
آدرس: جاده مخصوص کرج بعد از آزادگان کنارگذر کیلومتر 13 بعد از گروه بهمن خ امیدخ 8 پ 8
قیمت: تماس گرفته شود
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۰/۳۰
بازدید: 721 بار
ایمیل: